Αυγούστου 08, 2014

Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟΣ ΑΡΕΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΛΩΣΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ!



μήνας Μάϊος μς καλε καί φέτος σ’ να θρηνητικό ορτασμό μέ φορμή τήν πέτειο τς λώσεως τς Πόλεως πού πρξε Ζωή καί τό Φς τς Οκουμένης!
Ατός θρνος, ν ταν θρνος πιγνώσεως καί μετανοίας, ­πως δαμιαος, θά μεταστοιχειωνόταν σέ λλαγή σκέψεως καί λ­λαγή πλεύσεως. Θά δρομολογοσε καθοριστικές ξελίξεις γιά τήν πο­­ρεία το θνους μας καί, κυρίως καί πρωταρχικά, θά νέτρεπε κ βάθρων τήν Βαυαρική Προτεσταντική παράδοση, πού χει γί­νει φι­λο­σοφία, θεολογία καί ζωή τν Νεοελλήνων πό τότε πού θε­με­­λιώθηκε μέ τή βία πό τόν Βαυαρό ντιβασιλέα Maürer καί τόν θλιβερό κληρικό συμπαίκτη του Θεόκλητον Φαρμακίδη, τό 1833.
Βαυαροπροτεσταντική σκέψη καί κοσµοθεωρία
γινε καί συνείδηση το λαο µας!
Βαυαροπροτεσταντική σκέψη καί κοσμοθεωρία γινε σταδιακά καί συνείδηση το λαο μας, φο ο Πατέρες μας κδίωξαν μέν τήν Βαυαρική κατοχή, ποία μέ πρόσχημα τήν λικιακή νεπάρκεια το θωνα πέβαλε στήν ρθόδοξη Πατρίδα μας τήν Θρησκευτική Πολιτική το Λουθήρου, δέν φρόντισαν, μως, νά ξεριζώσουν ατήν καθ’ αυτήν τήν Προτεσταντική Πολιτική πρακτική, μέ ποτέλεσμα νά παραπαίη τό θνος μας πί δύο αἰῶνες, προσπαθντας νά πα­νεύρη τήν ατοσυνειδησία του καί «οκ χει τόν βοηθοντα»!
Σήμερα, φαίνεται πιά καθαρά τι κκλησιαστικός Καταστατικός Χάρτης το 1833 σημάδεψε ποφασιστικά τήν πορεία το Γένους μας, φο πρόκειται γιά κείμενο μέ αθεντική Προτεσταντική σφρα­γί­δα, πού θά μποροσε νά συνταχθ μόνο “πάνω π’ τό πτμα” το μαρτυρικο Καποδίστρια, ατο το νεπανάληπτου φορέως τς γιοπατερικς Παραδόσεώς μας. να παίσχυντο κείμενο, τό ποο ριζε τι « ρθόδοξος νατολική κκλησία το Βασιλείου τς λλάδος κεφαλήν γνωρίζουσα τόν ησον Χριστόν, κατά τό διοι­κη­τι­κόν ατς µέρος χει ρχηγόν τόν Βασιλέα τς λλάδος»!1
τσι θεμελιώθηκε κρατη πολιτειοκρατία καί πεβλήθη κυ­ρι­αρχία τς Πολιτείας πί τς κκλησίας μας, σέ τέτοιον μάλιστα βαθμό, στε στίς μέρες μας νά καταργεται σταδιακά τό γιο Εαγ­γέλιο καί νά πειλονται ο κληρικοί κόμη καί μέ φυλάκιση ταν διδάσκουν τι συμπεριφορές σάν τήν μοφυλοφιλία, εναι διαστροφή τς κατά Θεόν λειτουργίας τς νθρωπίνης φύσεως!

µίχλη πού δυσκολεύει τήν διαυγ θέαση τς στορίας µας
μίχλη πού δυσκολεύει τήν διαυγ θέαση τς στορίας μας πο­τελε τό γεγονός τι τά σημερινά κείμενα πού ρίζουν τή σχέση Κράτους καί κκλησίας εναι πολύ πια καί, φαινομενικά, παρουσιά­ζον­ται ς σεβαστικά καί ρυθμιστικά μις σχέσεως συναλληλίας. Μά­λι­στα δέ, κούγοντας συχνά λεκτικούς ξορκισμούς κατά τν Βαυαρν καί ναθεματισμούς γιά τό κακό πού μας καναν, κοι­μώ­μαστε μακάρια, χωρίς νά ποψιαζόμαστε τά πείσακτα προτεσταντικά βιώματα καί πιστεύματά μας, πού εναι γεννήματα τν αγν το Προτεσταντικο φιδιο, πού μς φησε γιά κληρονομιά!
Στήν πράξη, λοιπόν, τά πράγματα εναι τραγικά, φο μο­λυ­σμένη πό τόν Προτεσταντισμό δημόσια ζωή χει λλοιώσει τό οσιδες ψυχικό χαρακτηριστικό το λληνα, τήν ρθόδοξη θρη­σκευ­τικότητα, τήν ποία διαχειρίζεται –μέ σατανική μαεστρία– σχε­δόν ξ λοκλήρου Πολιτεία, κατευθύνοντάς την πρός τό κά­­στοτε «πολιτικά ρθό», ν Ποιμένουσα κκλησία σύρεται οραγός, ε­ρι­σκομένη «ν πορί καί σάλ»!
Τό Κράτος κυριαρχε παντο καί χει κατορθώσει νά κτοπίση τό ρθόδοξο Χριστιανικό Κριτήριο πό λες τίς πτυχές τς δημό­σιας καί διωτικς ζως τν πολιτν, περιορίζοντάς το μόνο στίς ερές κολουθίες!
Ατόν τόν κτοπισμό το Θεο πό τήν ζωή το λληνικο Κράτους, τόν πενθυμίζουν κατά καιρούς θριαμβευτικά μέ μιά πο­λύ προσφιλ τους φράση σκληροπυρηνικά πολιτικά πρόσωπα το τόπου μας, πειθήνια στούς Ερω­παί­ους κατακτητές μας: « Πολιτεία θά κούση τίς πόψεις τς κκλησίας, πως καί τν λοιπν φο­ρέων καί ργανώσεων»! Δηλαδή, κατά τά γραπτά, συναλληλία, ν στήν πράξη, πόλυτη κυριαρχία το Κράτους καί στήν ψυχή καί στό σ­μα το λαο, μέ συρρικνωμένα τά δικαιώματα το Θεο στήν ζωή τν πολιτν σο καί νός Συλλόγου!
Νά ποκηρύξουµε τήν Προτεσταντική δόµηση τς σκέψεώς µας
πό ατά τά ναγκαα εσαγωγικά πού προτάξαμε φαίνεται πλέον καθαρά τι γιά νά ξιολογήσουμε σωστά τήν λωση τς Πόλεως καί νά φεληθομε πό ατήν τήν ξιολόγηση πρέπει νά ποκηρύξουμε πλήρως τήν Προτεσταντική δόμηση τς σκέψεώς μας ς λαο καί νά ποτινάξουμε τόν γκόσμιο γκλωβισμό τς ψυχοσωματικς μας πάρξεως, στόν ποο μς κατεδίκασε με­ρικανοευρωπαϊκή νθρω­ποκεντρική πανθρωπία, μέ τήν νοχη σιω­πή καί πραξία το Κλήρου καί τήν σύμπραξη τν μοραλιστν πο­λι­τικν τς προοπτικς καί το προσανατολισμο «νήκομεν ες τήν Δύσιν»!
Ατοί, ο πολιτικοί–βιασταί τς βαθύτερης θελήσεως το ρθο­­δό­ξου λαο μας, πού σύρονται μαχητί νά συμπράξουν στό κτί­σι­μο τς νέας Ερωπαϊκς Βαβέλ καί νά συμμετάσχουν στόν Πο­λι­τισμό της, εναι παντελς νίκανοι νά συνειδητοποιήσουν τό μέγεθος καί τό βάθος τς καταστροφς πού χουν προκαλέσει λλά καί πού ξακολουθον νά προ­κα­λον στόν τόπο μας. Καί ατό, γιατί κτόπισαν τά θεολογικά κριτήρια, τά μόνα πού ξασφαλίζουν καθαρή ρατότητα τς ζως καί τς πραγματικότητος. «Τς Νν καί τς Μελλούσης»!
Νά γιατί πλέον τό χρέος τς κκλησίας μας γιά τήν προστασία το θνους μας εναι καί σήμερα βαρύτατο.
κκλησία χει χρέος νά ξηγήση στόν λαό μας τι τό πρόβλημα τς νθρωπότητος εναι περίπλοκο καί, πρωτίστως Θεολογικό, φο νθρωπος εναι θεοειδής. Τό πρόβλημα τς νθρωπότητος δέν εναι ατό πού φαίνεται νά πασχολ σήμερα τόν περισσότερο κόσμο. χει χρέος κκλησία νά ξηγήση τι σημερινή δομή, σκέψη, θεολογία, πιστήμη, πολιτική, λλά καί τό πς σχετίζονται λα ατά μεταξύ τους, εναι ποκυήματα το Προτεσταντισμο, ποος –σύμφωνα μέ τόν προσφυ χαρακτηρισμό νός μεγάλου συγχρόνου γίου, το γίου ουστίνου Πόποβιτς– «χει ν πολλος περβε ες ρειανισµόν καί ατόν τόν ρειον»!
ρειος κδίωξε τόν Θεόν πό τόν Χριστόν καί τόν μείωσε σέ πλόν νθρωπον. Προτεσταντισμός, μετά πό αἰῶνες, κτόπισε τόν Θεόν πό λόκληρη τή ζωή το Κράτους(!), παναφέροντας τήν εδωλολατρική πρακτική τς πιβολς το Πολιτικο ρχοντος, χι μόνο στήν διοίκηση το Κράτους, λλά κόμη καί στόν προσδιορισμό το Θεο καί τς κκλησίας Του!
Τό Ερωπαϊκό Κράτος πλέον καθορίζει τί εναι σωστό καί τί λάθος, τί εναι λήθεια καί τί ψέμα καί ποφαίνεται τι εναι λάθος καί ψέμα λα κενα πού χει ποκαλύψει Θεός – λήθεια– διά τς κκλησίας Του! γιος ουστνος εναι προφητικά ποκα­λυ­πτικός: « ρειανισµός δέν χει κόµη ταφ^ σήµερον εναι τς µόδας παρά ποτέ λλοτε καί χει διαδοθ περισσότερον πό λλοτε. χει διαχυθ ς ψυχή ες τό σµα τς συγχρόνου Ερώπης. άν κοιτάξετε ες τήν κουλτούραν τς Ερώπης, ες τό βάθος της θά δτε κεκρυµµένον τόν ρειανισµόν: δ λα περιορίζονται ες τόν νθρωπον καί µόνον, καί ατόν τόν Θεάνθρωπον Χριστόν ­χουν σµικρύνει ες τά πλαίσια το νθρώπου. Μέ τήν ζύµην το ρει­ανι­σµο χει ζυµωθ καί φιλοσοφία τς Ερώπης, καί πι­στή­µη της, καί πολιτισµός της, καί ν µέρει καί θρησκεία της. Παντο συστηµατικς καταβιβάζεται ες πλον νθρωπον... πιτελεται διαρκς τό ργον το ρείου... Ερωπαϊκή πιστήµη δέν πο­λεί­πεται τς φιλοσοφίας ες τήν ρειανικήν σχέσιν της πρός τόν Χρι­στόν. Προτεσταντισµός διά πολλν κ τν ντιπροσώπων του χει ν πολλος περβε ες ρειανισµόν καί ατόν τόν ρειον»!2
Μέγας γιος Κωνσταντνος γκρεµίζει τόν ρειανισµό
γιά νά οκοδοµήση τήν Βασιλεύουσα!
Νά, λοιπόν, γιατί Μέγας γιος Κωνσταντνος καταπολέμησε τόν ρειο καί τήν θνησιγεν νθρωποκεντρική πολιτική προκειμένου νά θεμελιώση τήν ρθόδοξη Ατοκρατορία μας καί νά χαράξη τήν στορική της πορεία μέ τό «διά το Σταυρο Πολίτευµα», μεταγγίζον­τας στήν Βασιλεύουσα τν Πόλεων δυνατότητες αωνιότητος!
γιος κατενόησε τι ν φεθ ρειος νεμπόδιστος νά ­–θε­ώ­ση τόν Θεάνθρωπον, τότε ς φυσικό πακόλουθο θά ταν νά κ­διωχθ Θεός πό τή ζωή τς Βασιλεύουσας, πότε ατή θά εχε τήν μοιραία πορεία τν θνησιγενν βασιλείων το κόσμου, τά ποα λαμψαν γιά λίγο ς διάττοντες στέρες καί σύντομα χάθηκαν πό τό στορικό στερέωμα. Βασιλεύουσα εναι τό μοναδικό στορικό Γεγονός, πού διήρκεσε χίλια καί πλέον χρόνια, τό μοναδικό Βασίλειο μέ τό μοναδικό χρυσό νόμισμα, πού ξεπέρασε σέ ριο ζως τήν χιλι­ετία!
καταπολέμηση το ρειανισμο δέν παυσε εθύς μετά τήν Α΄ Οκουμενική Σύνοδο λλά διήρκεσε καί ρκετούς αἰῶνες μετά. Κατό­πιν, φάνηκε τι ττται, λλά κρυφά καί δηλα μεταμορφωνόταν, ως του δειξε καί πάλι καθαρά τό πρόσωπό του λίγο πρίν τήν ριστική λωση τς Πόλεως τν Πόλεων.
Παπισµός, θύρα πανόδου το ρειανισµο
στήν στορία το κόσµου!
ρειανισμός δειξε ξανά τό πρόσωπό του, ταν λαός καί ο ρχοντές του εχαν ρχίσει καί πάλι νά –θεώνουν τόν Χριστό, θεωρώντάς τον περισσότερο νθρωπο, σάν κι’ ατούς, καί λιγότερο καί καθόλου Θεόν!
ναγκαλισμός το Μανουήλ Κομνηνο μέ τόν Παπισμό, σάν σωσίβιο σωτηρίας ταν ρχή το τέλους τς θανάτου (χάριν το «διά το Σταυρο Πολιτεύματός της») Κωνσταντινουπόλεως, γιατί Παπισμός –διά το λαθήτου νθρώπου-Πάπα– γίνεται θύρα τς πανόδου το ρειανισμο στήν στορία το κόσμου, φο « πτ­σις το Πάπα γκειται ες τό νά θέλη νά ντικαταστήση τόν Θε­άν­θρω­­πον µέ τόν νθρωπον».3« πυρήν το δόγµατος περί το λαθήτου το πάπα=το νθρώπου»εναι « ποθεανθρωποποίησις το νθρώπου».4
ναγκαλισμός μέ τόν πεπτωκότα πό τήν κκλησία Πάπα καί τό μετά πό λίγους αἰῶνες ποκορύφωμα ατο το ναγκαλισμο μέ τό βδελυρό συλλείτουργο ρθοδόξων καί Παπικν, πού ­πέβαλε ταμς Ατο­κράτορας Κωνσταντνος Παλαιολόγος ­πά­νω –μάλιστα– στήν γία Τράπεζα τς γίας Σοφίας(!), πέφερε τήν ριστική Πτώση τς πτώ­του –μέχρι τότε– Μοναδικς Πόλεως, τς Βασιλευούσης, φο διώχθη Θεός τν Πατέρων μας πό τήν δια­κυβέρνησή της!
πτώση τς Βασιλευούσης μαρτυρε νά τούς αἰῶνες τήν θνη­τότητα λων τν ομανισμν καί τήν ριστική τους χρεωκοπία, διότι σύμφωνα καί μέ τήν διατυπωμένη Παναλήθεια «τό δόγµα περί το λαθήτου το Πάπα εναι τό κορύφωµα το µηδενισµο».5
«Διά το δόγµατος ατο νθρωπος τς Ερώπης κατά δογµατικς ποφασιστικόν τρόπον, κήρυξε τό δόγµα τς αταρκείας το ερωπαίου νθρώπου καί οτω τελικς φανέρωσεν τι δέν το χρειάζεται Θεάνθρωπος καί ες τήν γν δέν πάρχει θέσις διά τόν Θεάνθρωπον. τοποτηρητής το Χριστο —VicariusChristi— τόν ντικαθιστ πλήρως. Ες τήν πραγµατικότητα πό ατό τό δόγµα ζ, τό κολουθε καί πιµόνως τό µολογε, κάθε ερωπαϊκός οµανισµός.
λοι ο οµανισµοί το ερωπαίου νθρώπου κατ’ οσίαν δέν εναι λλο τι διάκοπος πανάστασις κατά το Θεανθρώπου Χρι­στο. Καθ’ λους τούς δυνατούς τρόπους συντελεται UmwertungallerWerte ( νατροπή λων τν ξιν) Θεάνθρωπος παντο ντι­καθίσταται πό το νθρώπου ες λους τούς ερωπαϊκούς θρό­νους νθρονίζεται νθρωπος το ερωπαϊκο οµανισµο. ντε­θεν καί δέν πάρχει νας vicariusChristi, λλά ναρίθµητοι, µό­νον µέ διαφορετικάς στολάς. Διότι, ν τελευταί ναλύσει, διά το δόγµατος περί το λάθητου το πάπα, νεκηρύχθη λάθητος νθρωπος γενικς. ξ ο καί ο ναρίθµητοι πάπαι καθ’ λην τήν Ερώπην, καί το Βατικανο καί το προτεσταντισµο. Μεταξύ α­τν δέν πάρχει οσιώδης διαφορά, διότι παπισµός εναι πρτος προτεσταντισµός, κατά τούς λόγους το ραµατιστο τς ληθείας Χοµιάκωφ».6
μπρός σέ λα ατά, πού –πί τροχάδην– κθέσαμε, άν μένη κάποιος κόμη συγκίνητος καί διάφορος, σημαίνει τι ντως χει ποθεανθρωποποιήσει τό εναι του, πολύ δέ περισσότερο κενοι, πού συνάπτουν σχέσεις καί κκλησιαστική κοινωνία μέ ατο το ε­δους τούς αρετικούς, πού ποδεικνύει τι δέν “χουν πάρει εδηση” γιά τό τί χει συμβε στήν στορία το κόσμου! λοι ατοί, μαζί καί δική μας μετανοησία, συντηρον τήν Πτώση τς Πόλεώς μας, σκε­πά­ζοντάς την συνεχς μέ τήν λήθη καί τά νθρώπινα “λάθητα”(!) κριτήρια τν θνητν, «πισφαλν καί δειλν» πινοιν μας.
ς γίνη φετεινή πέτειος, πέτειος πνευματικς φυπνίσεώς μας καί ριζικο νακαινισμο μας!
πρωτ. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»  Τεχος 141
Μάϊος 2014

ποσημειώσεις:
1. Γερασίµου Κονιδάρη κκλησιαστική στορία τς λλάδος, θναι 1970, σελ. 235.
2. νθρωπος καί Θεάνθρωπος θναι 1969 σελ. 140 κ..
3. γ. ουστίνου Πόποβιτς, νθρωπος καί Θεάνθρωπος, θναι 1969 σελ. 153
4. .. σελ. 157
5. . ν., σελ. 158
6. . ν., σελ. 158

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου